Czy nadal jest ci potrzebna agencja?

Po zorientowaniu się, ile mogłyby kosztować usługi agencji reklamowej, myśl o skorzystaniu z nich na ogó! wydaje się onieśmielać podwójnie. Reklama i inne formy działalności promocyjnej są kosztownymi i niepewnymi narzędziami biznesu.

Oczywiście, możemy nie prowadzić reklamy. O tym jednak mówiliśmy już w pierwszych dwóch rozdziałach. Jest jeszcze możliwość, że można ją realizować samemu, Ale czy rzeczywiście jest to dobre? Na pewno prowadzisz działalność gospodarczą, produkujesz jakieś rzeczy lub je sprzedajesz. Jest, oczywiście, możliwe rozpoczęcie takiej działalności od prowadzenia reklamy we własnym zakresie.

Jeżeli jednak masz biznes, który ma, jak się tego spodziewasz, rozwijać się, prawdopodobnie będziesz chciał – i musiał – prowadzić działalność reklamową w o wiele większym zakresie, i będzie ci potrzebna pomoc. Ma sens wystartowanie w odpowiedni sposób: zamiast popełniać wszystkie błędy z tej książki, na pewno lepiej zwrócić się o pomoc do kogoś doświadczonego z zewnątrz, nauczyć się na jego wcześniejszych błędach i przygotować się na to, że wyda się trochę pieniędzy, po to, by wszystko zrobić lepiej niż by się zrobiło samemu.

Nie tylko stworzysz dla siebie większe szanse pozyskania większości dostępnych funduszy na reklamę, ale także otrzymasz kolejną niezbędną naukę – jak postępować z agencją reklamową.

Jeżeli zaczynasz działalność od naszkicowania planu wykorzystania reklamy, najlepiej chyba byłoby znaleźć odpowiednią agencję i zacząć naukę. Jedyny problem to jak znaleźć odpowiednią agencję.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>