Jak zrobić reklamę radiową

Słuchając radia, pewnym jest na sto procent, że słyszeliśmy już tysiące reklam i usłyszymy jeszcze więcej. Podczas słuchania w radiu reklam większość z nas od razu odwiedza różne strony internetowe i przegląda co to za produkt jest tak zachwalany, albo biegnie do sklepu, żeby kupić reklamowany produkt. Więc aby dobrze zareklamować produkt w radiu, duże znaczenie mają tzw. mocne wejścia. Oznacza to, że jeśli pierwszym zdaniem nie zwrócimy uwagi słuchacza, już nigdy jej nie uzyskamy. Skuteczny jest humor, wypowiadane powoli znaczące słowa albo ważne pytanie skierowane do słuchacza. Decydując się na najlepsze rozwiązanie dla naszej reklamy radiowej, weźmy pod uwagę wymowę reklamy i produkt lub usługę, które chcemy sprzedać. Najistotniejsze jest pierwsze 5-10 sekund reklamy, jeśli nie zrobią wrażenia na słuchaczach, pozostały czas antenowy można uznać za stracony. Skoncentrujmy się na zadaniu, które reklama ma osiągnąć i wybierzmy jedną wiadomość prowadzącą do naszego celu. Jedna myśl przypadająca na kampanię trafi do największej liczby słuchaczy, sprawiając, że zapamiętają zarówno ją, jak i nas samych. Mniej słów wywiera większy wpływ na naszego słuchacza, pozwala lektorowi wykorzystać swój głos i pofantazjować z naszym przekazem. A to właśnie przykuwa uwagę słuchaczy.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>