Kryteria wyboru reklamy

Kiedy planujemy jakąś kampanię reklamową, to wymaga to od nas sporo pracy i dobrze przemyślanych decyzji oraz tego, co ostatecznie chcemy osiągnąć w efekcie końcowym. Musimy wziąść pod uwagę do kogo ma być ta kampania skierowana, w jakim obrzerze zostanieona wystawiona oraz w jakim zasięgu będzie można ją oglądać, czasu trwania takiej kampani, a także jej formy. W przypadku każdej kampanii reklamowej, kluczową rolę odgrywa adresat przekazywanych treści , głównym kryterium wyboru konkretnego rodzaju reklamy będzie zatem określona grupa konsumentów, wytypowana na przykład ze względu na wiek, płeć, status materialny, pozycję zawodową i społeczną, zainteresowania itd. Miejscem ekspozycji outdooru jest ulica, miejsca użyteczności publicznej, takie jak na przykład centra handlowe oraz środki komunikacji, autobusy miejskie i dalekobieżne, tramwaje, pociągi, taksówki i tym podobne. Decydując się na kampanię zewnętrzną, możliwe jest skorzystanie z bardzo wielu, uzupełniających się opcji, odpowiadających właściwie każdemu zapotrzebowaniu. Wśród wielu jej odmian, powszechnie stosowanymi są: tablice reklamowe, billboardy, inne reklamy wielkopowierzchniowe, na przykład umieszczane na elewacjach budynków, słupy ogłoszeniowe, nośniki podświetlane i tablice z przewijanymi planszami, tablice elektroniczne, ekrany LED, reklamy tranzytowe, umieszczane w środkach transportu, reklamy w bankomatach oraz reklamy ambientowe.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>