Newsletter

Najbardziej najskuteczniejszą i najbardziej popularną formą reklamowania się w internecie, w email marketingu jest tak zwany Newsletter. Jest to kolejna niestandardowa forma reklamy, która może zarówno pomóc firmie w sprzedaży oferowanych produktów lub usług, jak również zaszkodzić przy nieodpowiedniej strategii tworzenia newslettera . Celem newslettera jest przekonanie użytkowników do zalet oferowanych dóbr. Tego rodzaju kampanie nie są tworzone w celu zaszkodzenia potencjalnym klientom. Mają funkcje zarówno informacyjne, jak i zachęcające do realnych zakupów produktów, które faktycznie nas interesują. Należy pamiętać, że wykorzystanie poczty do celów marketingowych wiąże się z dokładnym przemyśleniem odpowiedniej strategii dotarcia do klienta. Newsletter powinien umożliwić użytkownikom zrezygnowanie z dalszego korzystania, w przeciwieństwie do spamu, który takiej opcji nie oferuje. Musimy pamiętać, że optymalnie jeden zbiorczy mail z interesującymi produktami lub usługami na tydzień, a nawet na dwa tygodnie, powinien w zupełności wystarczyć. Oczywiście ofertę należy kierować wyłącznie do potencjalnych klientów sklepu lub osób zarejestrowanych na prowadzonej przez nas witrynie internetowej.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>