Ogłoszenia reklamowe a twój biznes

„Opłaca się reklamować”. Ten przyjemny dla ucha, naiwny slogan zwykł był przed około 30 laty występować na slupach reklamowych z afiszami, rozsianych po całym kraju – bez żadnych dodatkowych wyjaśnień. Było to rzeczą zrozumiałą samą przez się dla właścicieli afiszów, którzy umieszczali je na (nie zajętym) słupie reklamowym. Być może jest to równie oczywiste dla ciebie.

Jeżeli prowadzisz przedsiębiorstwo, może to nie być tak proste. Jest mnóstwo firm, działających we wszystkich działach gospodarki, które reklamują się albo w bardzo niewielkim stopniu, albo nie reklamują się wcale. Nadal nieczęsto widzi się ogłoszenia reklamowe Marksa i Spencera, a jeszcze rzadziej firmy British Home Stores, chociaż, oczywiście, ich witryny sklepowe stanowią ich własną reklamę. Faktem jest, że ogłoszenia są po prostu jednym z wielu dostępnych narzędzi, mających pomóc firmie sprzedać to, co ma do zaoferowania. Równie dobrze może być i tak, że reklama, całkiem po prostu, jest nieodpowiednia w konkretnej sytuacji firmy. Zanim przystąpimy, w następnym rozdziale, do rozważań, w jaki sposób przedsiębiorstwo ma powziąć decyzję, czy reklamować się, powinniśmy zastanowić się, w dość ogólnych kategoriach, jak reklama wkomponowuje się w działalność przedsiębiorstwa i jak może przyczynić się do zwiększenia obrotów.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>