Popularne formy reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna swoją popularność zawdzięcza dwóm cechom : wysokiej częstotliwości kontaktów z przekazem, wynikającej z umieszczenia w przestrzeni publicznej wielu nośników i prostego przedstawienia produktu, bazującego na nośnych symbolach oraz chwytliwych hasłach. Dlatego też zewnętrzne nośniki stanowią jeden z najważniejszych, najstarszych i najpopularniejszych środków promocji. Najczęściej wykorzystywanymi w reklamie nośnikami outdoorowymi są : reklama wielkoformatowa – zwykle eksponowana bezpośrednio na ścianach budynków bądź w czasie remontu budynku na rusztowaniu, frontlighty czyli powierzchnie ekspozycyjne oświetlone własnym, zewnętrznym źródłem światła, zapewniają doskonałą widoczność oraz wysoką jakość przekazu,backlighty – ekskluzywne nośniki podświetlone od wewnątrz, niejako uzupełnienie frontlightów, billboardy – wielkie tablice, najczęściej oświetlone, umieszczane zwykle przy drogach poza obszarami zabudowanymi, reklama pneumatyczna – nośnik dmuchany, mobilny typu balon, brama, atrybut danej firmy w postaci np. maskotki. ch popularność wynika z tego, że zlokalizowane są w ważnych ciągach komunikacyjnych miast, zarówno skierowanych do pieszych, jak i tych samochodowych.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>