Reklama usług budowlanych

Każdy kto prowadzi własną firmę budowlaną lub oferuje usługi musi zdobyć w jakiś sposób klientów. Oczywiście najlepszymi klientami, są klienci „z polecenia”. Drogą pantoflową przychodzi do nas wiele osób, jednak czy jest ich na tyle dużo, aby biznes się dobrze kręcił? Czasami musi minąć wiele lat zanim zdobędziemy dobrą reputację i wiernych klientów. Jeśli nie mamy tyle czasu musimy zacząć sami promować własne usługi. Gdzie? Oczywiście w Internecie. To tu nasi potencjalni klienci coraz częściej rozpoczynają poszukiwania specjalistów świadczących usługi budowlane w danym mieście. Własna strona internetowa jest naszym wirtualnym domem. Nie ważne, czy świadczymy usługi w wynajmowanym lokalu czy u klienta. Przecież nasi klienci muszą znać przynajmniej nasz numer telefonu. Strona nie musi być wyrafinowana a zlecenie jej wykonania nie musi kosztować majątku. Poza tym, im więcej danych im podamy, tym będziemy bardziej wiarygodni. Istnieje wiele miejsc w sieci, gdzie można dodać swoją wizytówkę i się zareklamować. Dobrze jednak, aby robić to z głową. Wybierajmy takie portale przeznaczone wyłącznie do promowania usług, lub serwisy tematycznie, związane dokładnie z tymi usługami, które oferujemy.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>