Sławne osobowości w reklamach

Bardzo dobrym pomysłem na przyciągnięcie potencjalnego klienta przed telewizory aby obejrzał reklamy jest, wystąpienie znanej osoby w tejże reklamie. Niestety często także jest totalną porażką. Osoba reklamująca jakiś artykuł powinna mieć duże zaufanie u ludzi, być uważana za uczciwą, uprzejmą i pracowitą. Ważne jest, by reklamowała produkt, który przewidywalnie może jej się przydać. Sportowiec może być dobrą osobą do reklamowania zdrowej żywności, ale zdecydowanie nie pasował by np. do reklamy znanego piwa. Podkład dźwiękowy powinien być przyciągający, ale niedrażniący. Mowa powinna być wartościowa, wyraźna i wzbudzająca zaufanie, natomiast muzyka w zależności od rodzaju reklamy spokojna, lub dynamiczna, ale nie chaotyczna. Dobrze, kiedy reklama zaznacza choć jedną pewną i ważną cechę produktu, która na pewno się sprawdzi. Dobrze jest, gdy reklama skupia uwagę osób w każdym wieku. Sukces odnoszą także reklamy artykułów dla dzieci, których sposób prezentowania podoba się zarówno osobie dorosłej, jak i zapamiętuje się u dziecka dopominającego się o zakup. Zbyt częste powtórzenia tych samych słów wpływają na zapamiętywanie, lecz są także irytujące, należy więc stosować odpowiedni umiar.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>