Style działania agencji

Agencje różnią się stylem działania. Jako klient musisz wyraźnie przedstawić, czego chcesz i co dajesz. Niektóre agencje, w szczególności te, które cieszą się wysoką „twórczą” reputacją, będą cię pouczać, byś kupił ich reklamę, i będzie bardzo trudno zmusić je do wprowadzenia modyfikacji. Inne będą podatne na twoje argumenty do tego stopnia, że dadzą ci dokładnie to, o co prosisz, nawet jeżeli w głębi serca czują, że jest to do niczego.

Można się spierać, czy arogancja twórczych agencji jest usprawiedliwiona. Musisz jednak być przygotowany na to, że jako klient będziesz stawił czoło i upierał się przy swoim prawie dodania istotnych szczegółów. Zbyt biernie zachowująca się agencja nikomu nie wyświadcza przysługi, a już najmniej swoim klientom. Dla większości klientów ideałem jest agencja, która słucha, pracuje z klientami, wykorzystuje swoją wyobraźnię do zrealizowania tego, co zostało jej przedstawione w formie instruktażu, a następnie broni swego punktu widzenia nie próbując zastraszyć klienta. To klient płaci rachunki, tym niemniej dobra agencja ma prawo, by jej poglądy były szanowane.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>